We hadden even wat aanloop probleempjes na de omzetting naar de nieuwe software, maar het lijkt er op dat alles op een paar schoonheidsfoutjes na, nu werkt zoals het hoort. Heb je nog vragen of opmerkingen, dan hoor ik deze nog steeds graag.

Hieronder een greep uit de reacties in de vorm van een lijstje met de aandachtspunten en nieuwe mogelijkheden.

- Foutmeldingen -

Als je nog niet ingelogd bent geweest op het nieuwe prikbord, dan is de kans vrij groot dat wanneer er op jou naam wordt geklikt, hier een foutmelding verschijnt met de melding “Deze gebruiker is onbekend of gedeactiveerd”. Dit wordt automatisch opgelost als je ingelogd bent geweest in de huidige software. Ook het toevoegen van vrienden gaat fout wanneer jou vriend nog niet heeft ingelogd. Mocht je alsnog problemen hebben controleer dan eerst of je gegevens juist zijn, stuur ons gerust een berichtje.

- Persoonlijke berichten – (nieuw)

Je kunt nu ook mensen een persoonlijk bericht sturen. Dit wijst zichzelf wel vanuit een speciale persoonlijke mailbox, klik hiervoor op “Privé berichten”.

- Vrienden –

Het is mogelijk om mensen toe te voegen aan je vriendenlijst. Je kunt deze mensen dan eenvoudig persoonlijke berichten sturen. Ook kun je al je vrienden tegelijk of een selectie hieruit een bericht sturen.

- Mijn profiel – (nieuw)

Het is mogelijk om je naam die wordt weergegeven te wijzigen. Je kunt bij je gewone naam invullen wat je wil. Klik op “Mijn profiel” in de lichtblauwe balk en daarna op “Wijzig mijn profiel”. Verder vind ik zelf het automatisch handtekening erg handig. Klik hiervoor op “Mijn profiel” en daarna op “Wijzig handtekening”.

- Archief -

Het archief is vervallen, maar de berichten zijn niet weg, deze komen gewoon in de geschiedenis.

- Groepen -

Deze zijn nog niet in gebruik

- RSS-feed – (wijziging)

De oude rss-feed is doorgeschakeld. Voor mensen die het prikbord willen volgen via rss, hier staat de nieuwe:

- Markeer alle berichten als gelezen -

Staat nu onderaan de pagina.

Groet!

Erwin van Weerden