Bladmuziek liedje Kleuren

  • San

    Hallo allemaal,

    Voor de 1e communie willen we dit jaar het liedje kleuren zingen. We hebben de tekst wel, echter geen bladmuziek. Heeft iemand dit en mag ik dat kopieren? Het liedje is van Marcel Zimmer en het refrein is als volgt:

    Kleuren, kleuren, allemaal kleuren,

    Rood, oranje, geel, groen, paars en blauw.

    God bedacht die prachtige kleuren.

    Anders was alles zo grijs en grauw

  • jantien

    Hallo,

    Op de volgende site :

    www.wegwijzerheinkenszand.nl/index.php?page=Nieuwtjes

    staat dat ze op deze school dit liedje zingen. Misschien kunt U daar een kopietje van de bladmuziek vragen?

    Of anders de naam van de uitgeverij

    hartelijke groeten en veel succes met de zoektocht

    jantien

  • Veerle

    Beste,

    Wij zijn ook op zoek naar deze partituur, met dezelfde bedoeling nl. de Eerste Communie.

    Heeft u ze ondertussen al ergens gevonden?

    Groeten,

    Veerle

  • Erica ten Haken

    Hallo,

    deze discussie heeft al een poos geleden plaats gevonden, maar is het iemand gelukt het bladmuziek van de lied te bemachtigen?

    Zo ja; is het mogelijk dat ik dit van u ontvang? We willen dit liedje binnenkort gaan gebruiken in een speciale dienst.

    Hartelijk dank!

    Erica

  • Cindy Janssens

    Beste, graag had ik het bladmuziek van dit liedje gekregen! We zouden dit jaar rond ‘Regenboog’ werken in de communieviering!

    Van harte dank

    Cindy Janssens

  • Frans Roza

    Zou ik a.u.b. de bladmuziek van kleuren mogen vragen (i.v.m. een begrafenis)

  • Klazien

    Is er iemand die de bladmuziek gevonden heeft? Het boekje Kom aan boord waar het liedje instaat, kan ik nergens meer vinden…