liedje gezocht

  • ingrid

    Ik zoek het kinderliedje Tsjoetsjoewah of chi chi wah, het begint met "op je plaats…. strek je armen ……vuisten maken ….. duimen omhoog etc en dan tsjoe tsjoe wah tsjoe tsjoe wah wah wah …

    Ingrid

  • René Kaptein

    Beste Ingrid,

    Grappig want ik kijk maar zelden op forum/discussie sites. Toevallig ben ik op zoek naar een paar melodien van oude kinderliedjes (wij hebben namelijk wel de teksten in een boekje maar daar zit geen cd bij); vandaar mijn bezoekje nu aan dit forum.

    Hoe dan ook, wij hebben een CD waar het liedje op staat waar jij naar zoekt. De titel van het liedje is overigens “Tsjoe Tsjoe Wa” (zonder h) dus dat heb je goed opgevangen.

    Misschien kunnen we een kopie van dat ene nummertje maken (als dat technisch mogelijk is) en dat naar je mailen … ?!

    Groetjes,

    René

  • René Kaptein

    Beste Ingrid,

    Ik heb zojuist even met de Google-zoekmachine een poging gewaagd om een downloadable versie van “Tsjoe Tsjoe Wa” te vinden. Welnu, dat is me al vrij snel gelukt. Als je de volgende URL in de adresregel van je browser typt (of plakt natuurlijk) dan kom je vanzelf op de plek waar je het liedje kunt downloaden.

    De URL is:

    http://www.knapenvereniging.nl/content.php?ID=94

    Hoewel … knapenvereniging … :( … als dat maar kosjer is allemaal :)

    Succes.

    Groetjes,

    René

  • bo575

    hij staat ook wel op lime wire

  • Evert

    Hallo,

    Ik ben ook op zoek naar Tsjoe Tsjoe Wa, wat is de titel van die cd die je in je bezit hebt?

    Groet Evert.René Kaptein schreef:

    >

    > Beste Ingrid,

    >

    > Grappig want ik kijk maar zelden op forum/discussie sites.

    > Toevallig ben ik op zoek naar een paar melodien van oude

    > kinderliedjes (wij hebben namelijk wel de teksten in een

    > boekje maar daar zit geen cd bij); vandaar mijn bezoekje nu

    > aan dit forum.

    > Hoe dan ook, wij hebben een CD waar het liedje op staat waar

    > jij naar zoekt. De titel van het liedje is overigens "Tsjoe

    > Tsjoe Wa" (zonder h) dus dat heb je goed opgevangen.

    > Misschien kunnen we een kopie van dat ene nummertje maken

    > (als dat technisch mogelijk is) en dat naar je mailen … ?!

    >

    > Groetjes,

    >

    > René