m'n Opa

  • bas hollaardt

    Ik kan zo gauw nergens het liedje ; “M'n Opa-m'n Opa” uit ja zuster nee zuster vinden.

    Ik heb er wel eentje op een cd, gezongen door een kinderkoortje, gaarne wil ik de originele versie, en eventueel de gitaartabs.

    Dank en muzikale groeten.

    Bas

  • michel

    Best Bas,

    Ik ben ook al enige tijd bezig dit liedje in de originele uitvoering te vinden. Misschien heb jij het inmiddels gevonden, of een tip gekregen?

    Kun jij me eraan helpen, we hebben het nodig voor de opening van ons schoolproject.

    groeten michel janbas hollaardt schreef:

    >

    > Ik kan zo gauw nergens het liedje ; “M'n Opa-m'n Opa” uit ja

    > zuster nee zuster vinden.

    > Ik heb er wel eentje op een cd, gezongen door een

    > kinderkoortje, gaarne wil ik de originele versie, en

    > eventueel de gitaartabs.

    > Dank en muzikale groeten.

    > Bas

  • Adri van der Weyde

    Hallo zoekers,

    het liedje “Mijn opa” van Annie M.G. Schmidt en Harry Bannink is te vinden in het boek: “Ja zuster, Nee zuster liedboek”. Hierin staat de bladmuziek en teksten van alle 58 liedjes.

    Uitgave Nijgh _ Van Ditmar 2002.

    Het is het JNJZ Liedboek met ISBN nummer 90 388 6940-1.

    Ongetwijfeld te vinden in de bibliotheek.

    Succes.

    Adri van der Weyde

  • Snelstar

    Probeer eens Limwire te downloaden dan download je via dat progamma het liedje.

    Vervolgens typ je in op google Ja zuster nee zuster M'n opa je drukt op enter

    je gaat helemaal naar beneden en je drukt op zoeken binnnen de resultaten en je typt in “tabs” En weer op enter ga nu zoeken naar de goeie pagina

  • Johan

    hierbij internet adres waar de muziek staat voor lied m´n opa, staat tekst en akkoorden bij. Ik ben opzoek naar bladmuziek voor keyboard, nog niet gevonden, wel diverse boeken.

    http://www.tabsrus.nl/Download/850

    op website van www.tabsrus.nl staat nog veel meer.