Kinderkoor starten stad Groningen

  • Nynke Boekema

    Ik ben op zoek naar kinderen in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar voor het opstarten van een kinderkoor in de stad Groningen.

    Het gaat om het genre Kinderen voor kinderen e.a. liedjes inclusief bewegen.

    Graag aanmelden op dit emailadres. Bij genoeg aanmelding start september a.s.

    Opleidingen student Schumann Akademie, zangpraktijk en twee jaar koordirectie.

    Mijn leeftijd is 45 jaar en ik heb zelf twee kinderen.

  • tanneke Schoppen

    Geachte mevrouw Boekema,

    Heden las ik over uw initiatief voor een kinderkoor van 7-12 jaar. Wij zijn op zoek naar iets dergelijks voor onze zoon van 5,5 jaar. Weet u ook of er dergelijke initiatieven bestaan voor deze leeftijdcategorie?

    Met vriendelijke groet,

    Tanneke Schoppen

  • Nynke Boekema

    Dag Tanneke,

    Ik weet het niet zeker, maar wellicht doet de Muziekschool Haren iets voor kinderen

    in deze leeftijd.

    Zodra uw kind een beetje kan lezen, is het uiteraard welkom op mijn koor, nog in oprichting.

    Succes met zoeken!

    Vr.gr.

    Nynke Boekema

  • Monic van der Aa

    Beste Nynke,

    Ik wil mijn dochter van 7 jaar graag opgeven voor het kinderkoor. Ze vindt kinderen voor kinderen liedjes erg leukt en zingt graag.

    Vriendelijke groet,

    Monic van der Aa

  • inger slebus

    Beste Nynke,

    Mijn dochter Jet wil heel graag gaan zingen, en is geinteresseerd om mee te doen. Onze reactie is natuurlijk wel wat laat, maar ik ben wel benieuwd of het gelukt is een koor te starten, en of Jet mee zou kunnen doen. Ze heeft nog geen ervaring met zingen of zangles gehad, maar ze zingt wel graag en veel.

    Met vriendelijke groet,

    Inger Slebus

  • Saskia Molema

    Beste Nynke,

    Mijn dochter Danielle is 8 jaar en dol op zingen.

    wij wonen in Hoogkerk en mijn vraag is: waar wordt er geoefend.

    Vr. groeten Saskia Molemainger slebus schreef:

  • Nynke Boekema

    Helaas is het kinderkoor niet opgestart, vanwege te weinig aanmeldingen.

    Ik hoop in een later stadium weer eens een oproep te doen.

    Inmiddels is het erg druk met mijn studie geworden, waardoor het helaas niet gaat lukken op dit moment.

    Wel geef ik zangles incl. bewegen, ook voor kinderen.

    Wellicht is dit een tip. Ik werk veel aan houding, articulatie, performance enz.

    Duo les is ook mogelijk en wordt wekelijks of tweewekelijks gegeven.

    Ik werk met kinderliedjes van Benny Vreden e.a.

    Mocht dit iets zijn, mail me gerust voor inlichtingen op nynkeboekema@hotmail.com.

  • Hinke van Minnen

    Beste Nynke,

    Mijn dochter Hinke van MInnen zou graag willen zingen in een koor. Ze is 9 jaar en zit in groep 6. Zou hiertoe een mogelijkheid zijn bij jouw koor? Zoja. zou ze dan een keer mogen komen meezingen om te kijken of het iets voor haar is?

    Met vriendelijke groet,

    Mirjam Donkersloot